Helgen

Jag hade turen att slippa jobba på discot som Alice klass skulle hålla i på fredagen. Patrik gjorde det. Så jag var hemma och såg på film med P och W.

Vi åkte till Sandviken på lördag fm. Inhandling av godis och schampo på Dollar, matinköp på Maxi och lunch på donken. Pontus körde förstås.
I tvåtiden kom Malin och Lina med barn för att gratulera Albin i efterskott. Fika blev det förstås och när Malin åkt hem så stickade Lina och jag. Alla barnen lekte så snällt denna dag.

Söndag morgon bakade jag kanelgömma som vi tog med till ridskolan där jag hade cafeteriatjänst 11-14. Men innan ridskolan var Alice och jag iväg med loppisgrejer till gubb och gummloppisen i Kungsgården. Vi var även dit en sväng efter ridskolan och hade då redan sålt tre grejer.
Hem och fika lite och sedan iväg på Albins fotbollsträning.
Stuvade makaroner och korv till middag.
Lite städ och byte av sängkläder och sedan abslutades dagen med att jag och barnen spelade Catan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0