Besviken

Känner mig väldigt besviken på de jag trott är mina vänner.
Ingen har någonsin tid att ses...
Det skylls på än det ena, än det andra.

Såå tråkigt att vara själv hela tiden. Men jag får väl ägna mig åt sånt jag gillar som sy, sticka, baka och gymma och hoppas att man får nya vänner snart.

Är väldigt irriterad just nu då jag berätta för en person om ett förtroende jag trott mig fått och personen ifråga verkar ha sagt det vidare.
Tur att den jag fick förtroendet från inte egentligen sagt att jag inte fick berätta det vidare. 
Men att man inte ska kunna lita på någon...

Nä, nu ska jag rycka upp mig och ge mig på lite strumpsömnad.

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Låter inte alls kul.. KRAM

2019-02-16 @ 17:28:39
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback