Ridkurs

Hade inga större förväntningar på mig själv här på förmiddagen. Men poade på lite med stickning, tvätt och städ.


Stickade på kusinbarnets tröja som senare under dagen blev färdig.

Albin ville leka med W sa han så fort han kom hem. Så Albin fikade lite medan jag kollade upp det. Det gick bra förstås så jag tog med det jag hade stickat och virkat till dem och sedan åkte vi.

Denna gång passade både mössan och poncho och de verkade nöjda och glada!

Har haft mailkontakt under en veckas tid med ridskolan i Kungsgården.  Sedan har det inte hänt något under en vecka så jag tog kontakt idag igen och det blev nu bestämt att Alice kommer att rida på måndagar kl 15.30. Klockan var nog 14.30 när vi väl fick veta att hon kunde börja idag så det var bara till att sätta fart. Hade en tjej som verkligen var eld och lågor här. Hon har tjatat så länge!
Och så nu, äntligen!

Efter ridningen mötte vi upp resten av familjen vid Coop i Kungsgården för vidare avfärd mot McDonalds och Willys.
Barnen åt som hästar så jag var tvungen att fråga vad de ätit i skolan. Som jag trodde så var det soppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0