Sköna söndag

Gjorde klart tröjan till kusinbarnet på FM. Men blev inte riktigt nöjd då den känns kort och bred. Vi får väl se hur den sitter.

Gjorde kålpudding till lunch. Underbart gott och allt för sällan man äter. Sist jag gjorde det var det nog bara jag som tyckte om.
Idag tror jag att båda brudarna gillade det!

Anso smsade mitt i matlagningen. Hon skrev att Jens ville komma och grattade Pontus om vi skulle vara hemma. Pinsamt, då vi inte grattat Jens...
Men det blir ju lite si och så med gratulationerna ibland.
Himla skoj att de kom i alla fall!
Hela familjen utom twinsen.

Satte igång en tvätt och tog lite kaffe innan det var dags att åka till mamma och pappa på middag.
Stek, potatis och sås blev det. Rabarberpaj till efterrätt.
En riktig söndagsmiddag med andra ord!

Brudarna tyckte att vi skulle åka hem i tid så de kunde fortsätta städa rummen som jag sagt åt dem att skulle göras idag.
De hade nämligen dragit igång en ömmöblering av Alices rum tillika. Och då tog det ju förstås lite längre tid.

Avslutade kvällen med lite stickning förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0