Kärt återseende

Blev lite tvätt idag också förstås. Samt vikning och inlägg i garderoberna.

Sedan ägnade jag förmiddagen åt att reda upp lite bland mina me&I annonser. Har bestämt mig för att göra säljtrådar med var storlek för sig. Hoppas på att det blir lättare att sälja mer då. Tänker som så att en kund kanske köper flera plagg då och bara behöver betala en frakt.

Lite fika på altanen när barnen kom hem . Wilma hade T med sig men de drog rätt omgående iväg till Torsåker på cykel.

Strax före kl 16 packade vi in cyklar och sparkcykel och for iväg till bmx-hallen för ett kärt återseende.
Riktigt längesedan vi var där nu.
Jag gav barnen i uppdrag att turas om att fotografera varandra. De tog uppdraget på stort allvar och höll på länge och väl.
Ändå fick de inte till många vettiga bilder😀
Men roligt hade de!

Kl 18 var vi bjudna på mat hos mamma. Jägarlåda fick vi. Jättegott tyckte jag men flera av barnen var inte så förtjusta.
Men de åt bra ändå. Troligtvis vrålhungrig då vi inte är vana att äta så sent.
Patrik och jag fick varsin matlåda också.

Jag tog alla barn utom Pontus med mig för att kika efter björnbär. Pontus klippte gräs istället.
Björnbär hittade vi om än väldigt små så det blev inte mycket plockat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0