Huvudvärk

Denna förbannade huvudvärk som nu suttit i mer eller mindre sedan i fredags... Det är inte roligt längre!
Risken finns att det är den huvudvärk jag hade för ca 7 år sedan som satt i en vecka åt gången och ingenting hjälpte. Den berodde troligtvis på inre stress och det kan nog vara så nu också.
Finns saker som stressar mig just nu som jag inte kan påverka.

Saknad!
Det är ofta nu för tiden som jag känner saknad.
Saknad av människor som inte finns längre. Saknar dem i mina fina minnen som dyker upp.
Saknad av Hamrångebor. Mina vänner blev kvar i Hamrångebor när vi flyttade och jag har väl inte riktigt fått några nya här. Försökte hålla kontakten när vi flyttade och hälsade på ibland men det är inte ofta någon hälsar på mig så då rann det ut i sanden. Antar att de inte saknar mig på samma sätt.
Saknaden av gamla kollegor på olika arbetsplatser. Tänker tillbaka på hur fantastiskt roligt vi haft överlag och hur man med vissa sagt att vi håller kontakten. Men det blir aldrig av.
Saknaden av vänner. Jag har så mycket tid över nu när jag jobbar som jag gör och barnen ofta går i skolan när jag är ledig. Jag behöver umgås! Jag tycker inte om att vara ensam jämt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig gumman
❤️❤️❤️

2016-09-15 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0