Arg

Vissa människor kan få mig att tagga till av blotta tanken på dem. Och idag var det en sådan människa som skrev till mig. Han kan verkligen inte uttrycka sig i skrift. Oftast förstår man inte ens vad han menar. 
Det kan vara där problemet ligger. Han kanske inte alls menar det så som han skriver...

Vid hemkomsten idag bestämde vi oss för att åka till syrran i hennes nya hus. Där var det full fart. Hon flyttade in igår. Hett så in i helvete var det i köket då hon höll på med någon automatisk rengöring av sin nya ugn. Luktade illa gjorde den också😦

Barnen var pigga på att hjälpa till när vi var där och Albin och Alice sprang runt och fotade röran. Haha.

Vi åkte ner på Torino  och köpte pizza/kebab och åkte tillbaka till syrran och åt där.

Lite lördagsgodis och mys i soffan blev det innan läggdags för barnen.
När de lagt sig virkade jag på en beställd kanin och sedan stickade jag lite på Wilma Converse.

Men nu blev det en tidig kväller. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0