Längesedan...

Längesedan sist. Men det blir så när jag känner mig sliten och inte har lust med någonting egentligen.

Ska bli riktigt skönt med semester, om än en kort sådan. I mina ögon sett. I några år nu så har jag kunnat haft ledigt i åtta veckor under sommaren. Fyra veckors föräldraledighet alltså.
Men det är slut med det nu. Finns dagar kvar men bara lägsta nivå.

Wilma fick vara med pojkar-06 och spela match idag kl 17 . Så Albin, Alice och jag var och tittade. De förlorade med 10-0 men det var ändå roligt att se. Det är lite mer fart i matchen när pojkar spelar tror jag😀

Middagen blev sen då den lagades efter matchen. Spagetti och köttfärssås blev det.
Fick barnen att skriva matlista också. Men det blir samma rätter varje gång...

Lite kvällsvirkning  blev det på drops cal.
Färdigställdes min första stickade tröja i vuxenstorlek för några dagar sedan och blev nöjd. Nu kliar det i fingrarna efter mer tröjstickning!
Men jag har beställt både garn och mönster så det är inte långt borta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0