Albin 6 år 26/2-16

Jag fick inte vara med och fira min lillkille på morgonen men det hade förstås gått bra ändå. Jag fick se bilder senare. Albin fickett paket som det hördes en sms-signal i så då förstod han nog vad han skulle få..
Det var Patriksgamla telefon som låg i paketet. Och som Albin tjatat om en egen telefon. Lyckan var total kunde jag se på bilderna.
 
Lite annat fick han förstås också av oss. En legoförpackning, en Turtlesmålarbok och en Turtleslampa. Av Wilma ochAlice fick han en radiostyrd skateboard. Skitcool!
 
Albin och jag byggde lite lego på fm och sedan for vi till Valentino och käkade. Albin åt som en häst. Vi delade en pizza som det förstås blev mycket kvar av. Vidare til öob för inköp av ny golvmopp. Det blev även en bok till Albin och lite godis bla.
 
Och så  var vi in på Willys för att handla till kvällens middag som Albin bestämt att skulle bli tacos.
 
Hem och invänta brudarna och fixa fram lite kaffebröd som vi  sedan fikade till mellis.
 
Sedan städa järnet. Farmor kom strax före fyra med en radiostyrd bil till Albin. Han fick även en monster truck och godis att dela med syskonen. Fixade fika åt farmor och sedan började jag med maten som blev sen. Under tiden kommer både mormor och morfar och Linda och Nelly. Av mormor och morfar fick Albin en kontorsstol och en åkmadrass. Även godis förstås.
Av Linda och Nelly fick han ett flygplan som man hänger upp i taket och sedan flyger det.
 
Vi snackade en stund och barnen lekte. Sedan blev det återigen fika. Men de flesta av barnen valde att å upp och fredagsmysa istället.
 
Ca halv åtta tror jag att alla fem gästerna åkt. Albin var nöjd med sin födelsedag när jag frågade honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0