Nyårsafton

Vaknade ganska tidigt som vanligt men låg kvar en bra stund.


Frukost, stickning och snack med syrran om nyårsmenyn.

Vi kom överens om toast/avokado med skinkröra till förrätt. Potatisgratäng, ytterfile och sallad till huvudrätt. Hemgjord mintchokladglass/marängsviss till efterrätt.

Fick mig en lista att handla innan kvällen. Handla efter lunch tänkte jag att blir bra men det sket sig. När jag skulle fixa smeten till raggmunkar så hade vi ingen mjölk. Det var bara att kasta sig iväg till affären det!

Sen lunch blev det. Därefter lite syning på en beställning. Syrran smsade och frågade om fika. Klart de fick det när de kom men jag blev väldigt förvånad att tiden gått så fort.

Sedan var det bara att börja med maten. Det flyter på bra när man hjälps åt. Wilma var snäll och dukade.
Kl 17 kom mamma och pappa som också var bjudna.
Vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans!
Men nu har alla åkt hem och jag har lagt mig. Orkar inte vänta på något tråkigt tolvslag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0