trött

Alltså, jag sov från kl 22 igår till kl 08 imorse och ändå har jag varit så trött idag. Jag fattar inte! Måste vara något fel på mig...

Följde med gubben till Gävle idag men bara för matens skull. Han skulle enbart på tråkaffärer.
God mata var det i alla fall som vanligt! Vi var till en thaibuffe vid travet.

Åkte och hämtade Albin vid och sen hem och fikade. Alice hade följt med K hem och Wilma drog iväg på cykel efter fikat. Hon skulle möta upp I I Torsåker.

Det var såå synd om Albin som blev själv. Inget syskon att leka med och kompisen som han ville leka med var för trött och skulle vila.
Albin  surade inne en stund medan jag tog in tvätten.
Sedan satt vi i sandlådan en stund. Vi spelade även fotboll en stund.

Albin följde med för att hämta Alice vid 16.30. Wilma skulle komma hem till 16.30 hade jag sagt. Hade även skickat ett sms om att hon skulle börja cykla hemåt. Trots detta hade hon inte kommit hem när vi kom hem med Alice. Jag ringde ett par gånger men inget svar...

Vi fick ta cykelställ på och åka och leta reda på henne. Var ju bjudna till mamma på mat kl 17.
Skinkstek, sås och potäter blev det. Chokladpudding och grädde till efterrätt.

Albin fick sig en klippning när vi kom hem. När barnen lagt sig lade jag ut lite mer me and i till försäljning.
Lite virkning fick avsluta kvällen. Virkade på andra handduken på Svarta fåret cal. Så nu har man lärt sig reliefstolpar också.
Fick även hem garn till drops cal The Meadow idag. Beställde garn från Hobbii för första gången. Beställde i söndags och fick det idag. Där kan man snacka om snabb leverans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0