Inte långt kvar nu

Dorrans fläskfile bjöds det på hos mamsen ikväll och det tackar man ju inte nej till.
Mamma gjorde allt hon kunde för att vi skulle få mat med oss till Ackis imorgon men det kändes dumt att ta med frysta lådor ifall de tinar på vägen ner.
Jag tog i alla fall en låda som var fryst. Om den tinar får vi äta den först. Rester från dagens middag fick vi också med oss.

Som sagt, imorgon bär det av till Akademiska i Uppsala för inskrivning inför ambulatorisk cystometri för Albin.

Som jag har gruvat mig!
Näst sist vi var där hade ju Albin så ont efteråt och sist vi  var där så blev  ungen helt blå i ansiktet och förlorade nog medvetandet en stund.

Som tur är så verkar Albin ha glömt hemskheterna!

Och jag försöker intala mig att det kommer att gå bra.

Albin önskade sig två virkade ugglor till för en tid sedan och först tänkte jag inte göra några. Han har ju redan två. Men han ville ju ha en hel familj. Så nu har jag gjort två till. Det kan ju passa bra som uppvakningspresent på sjukhuset eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0