04.41

Vaknade riktigt tidigt imorse av att jag svettades och igår kväll frös jag som sjutton.
Efter att ha snurrat i någon timme så somnade jag om och vaknade vid åtta.
Det var nog förkylningen som väckte mig.

Stackars Albin har jordens hosta igen.

Kl 10 var vi bjudna på kladdkaka hos syrran. Kladdkakans dag ju.
Det blev pepparkakskladdkaka, frukt och grädde.
Syrran och jag handarbetade och barnen gick ut och lekte.
Det blev snabbt dags att åka hem och göra lunch. Albin och Alice fick stanna och leka lite till. Patrik hämtade upp dem efter jobbet.

Wilma och jag sydde vimplar efter lunch. Jag tror iofs att Wilma bara hann skära till sina.
Jag gjorde rosa vimplar till Alices rum.
Fixade även med en till instagram för mina pysslade alster. Följ mig på madebyjenniebenni.

Pontus blev hämtad av pappa vid två. De skulle på bandy i Sandviken.

Vi mötte upp Pontus på donken efter bandyn. Middagen blev hamburgare, nuggets och wraps.

Sedan blev det kur under filten för mig någon timme för att sedan avsluta kvällen med virkning på döskalletröjan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0