24 juni 2015

Började dagen med att väcka brudarna, packa deras matsäck och skjutsa dem till kollot i Hofors.
Albin blev skjutsad till M senare.

Passade på att göra kassler- och kesopaj till lunch då barnen ändå var borta. Ingen av dem som gillar det. Pontus fick stå ut...

Anso messade på em och frågade vad vi gjorde och om de fick komma förbi. Jag virkade ju bara så det gick alldeles utmärkt.
Hann precis hämta hem Albin så kom de. Patrik fick hämta brudarna.
Vi fikade på altanen och snackade ihjäl några timmar.

Wilma drog iväg på cykel och hämtade M i stugan för lite lek. Men de blev osams efter en stund.

Gjorde pannbiff, potatis och en kall citron/gräslökssås till middag.

Sedan cyklade tjejerna och jag ner till M för att be om ursäkt för bråket. Det bestämdes då att M skulle sova hos oss och följa med på kollot idag. M skulle just till att käka så hon kom senare med far och bror och de fikade med oss.

Sen kväller för barnen och jag virkade en bra stund innan jag gick och lade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0