Skitdag

Skitmöte på jobbet som vanligt. Ett jävla surrande. Förstår inte hur vi kan ha en regel på förra mötet som helt plötsligt inte gäller alls på detta möte...

Känd mig arg, ledsen och jagad när jag kom hem idag så jag slängde mig på soffan, bröt ihop lite och funderade allvarligt på att bara ignorera att det fanns lite kvar av dagen.

Under dagen så har Pontus mentor jagat mig på telefonen. Jag svarar aldrig i min telefon på jobbet så jag undrar varför hon inte ringer till Patrik då!? Här känner jag mig verkligen jagad.
Bland annat så undrade hon vilken tid vi kunde komma på utvecklingssamtal och jag har medvetet låtit bli att svara på det då det bara erbjuds en dag som jag inte kan. Är ensam med barnen då.
Och så det här med att hon kan se när jag senast loggade in på edwise. Känner mig jagad även här. Och det stör mig något grymt att skolan har rätt att ha koll på det!

Hämtade barnen efter jobbet och det var en rymdutställning i Alices klassrum som vi gick på. De har verkligen jobbat stenhårt och gjort så fina saker!



Här kommer det som gjorde mig ledsen: När vi ska gå från utställningen så hör jag hur två klasskamrater gör upp om att följa med varandra hem varav Alice ville leka med den ena tidigare på dagen men vi fick då till svar att det inte passade idag.
Då tycker ju jag att man som förälder säger åt sitt barn i smyg att man kan göra upp det senare när inte Alice hör på.
Jag blev så ledsen å Alices vägnar!

Lite syning nu på kvällen fick mig i alla fall på bättre humör.



Kommentarer
Postat av: Linda

Så verkligen ut som en fin utställning! :-)

2015-01-21 @ 07:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0