27 januari

Sydde på en present till Tove på fm och satt samtidigt och gruvade mig för att åka på utvecklingssamtal för Pontus kl 11.
Samtalet gick bättre än förväntat så jag kände mig glad när jag åkte därifrån.

Sydde på lite efter lunchen också och snart var förklädet färdigt.



Albin var sugen på att åka till mormor på em så han ringde och frågade om de skulle vara hemma efterkl 16 och det skulle de. Vi blev även bjudna på mat där. Ytterfil'e, potatis, jättegod kantarellsås och rostade rotfrukter.

Barnen var ute i omgångar och lekte i snöhögarna på andra sidan vägen.



Jag var ut och tittade på dem en stund men det var så kallt ute så jag gick snart in igen.

Vi fick nybakt fika innan hemfärd också. Inte illa med så många sorter en helt vanlig vardagskväll! Albin fick även en stor burk hallongrottor med sig hem till sin födelsedag. Han älskar ju hallongrottor och äter minst tre stycken varje gång det bjuds!

Sydde lite mer när vi kommit hem och jag lagt barnen. Det blev ett par lila leopardtrosor till Tove då jag tyckte det kändes lite med bara ett förkläde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0