Det sket sig

Det sket sig med stickningsjäveln!
Jag håller på med min kofta (evighetsprojekt) och nu skulle jag till att öka åtta maskor på ett avigt varv...
Jag googlade och hittade en video men det gick så snabbt att jag inte hann med.
Det kanske går bättre någon gång när jag är piggare.

Hämtade ut ett paket på hemvägen. Många paket blir det. Fick avisering om ett till paket att hämta ett par timmar senare 

Det blev snabbmat idag. Pasta och en sås gjord med kebabkött. Det var såå gott sa barnen så det måste vi göra igen.

Diskade och städade toaletten på kvällskvisten. Tvättade Pontus och Alices jackor vilket var välbehövligt. En ryslig fart blev det på kvällskvisten
Fick även lite hjälp av familjen att röja i vardagsrummet. Men färdigt blev det inte 

Kl 20 var det förstås dags för Bonde söker fru. Det är ju så bra. Men märks att det närmar sig slutet.
En liten glögg och lite chips och choklad till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0