Skulle göra

så mycket roligt ikväll... Sy förstås! Jag är med i en utmaning på facebook där man ska sy minst ett plagg i veckan fram till nyår för att minska sott tyglager. Hittills har det gått bra men denna vecka sket det sig. 

Pontus hade beställt en gul t-shirt med dc-märke på. För det första räckte inte tyget och för det andra kom barnen aldrig i säng och för det tredje så var det egentligen för mycket skit på bordet för att försöka klippa ut något.

När jag insåg att det inte skulle bli någon t-shirt så började jag fundera på att sy vimpeln till Alices rum. Men blev för trött för att börja då klockan redan var halv tio. Virkade en mormorsruta istället och sedan fick det bli läggdags.

Har känt mig otroligt trött denna vecka. Solen tar nog på och så har det ju varit första veckan efter semestern. I fredags bara orkade jag inte vara vaken längre än till tio. Jag sov oavbrutet mellan 22-06 och det är inte vanligt för att vara mig.

Ett tupperwareparty är inbokat till 8 september kl 19. Alltid kul att ha något att se fram emot! En jättebra gästgåva var det också. En snackbox med tre fack i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0