Rondellen

Fick förstås skäll av Alice då jag hämtade hennes hos F idag. Jag kom typ tio minuter för tidigt...
Och nog märktes det när jag kom att de hade roligt!

Efter att skjutsat Wilma till I på pyjamasparty så hade vi planerat en middag på Rapido men det var så fruktansvärt många bilar utanför så vi ändrade oss till Rondellen.
Där testade jag kyckling i bröd. Himla gott faktiskt! Även om jag önskat lite mer grönsaker.

Hem för lite fredagsmys. Barnen tittade på film och jag sydde. Alldeles innan läggdags mös jag lite med Albin i soffan.
Det är ju så roligt att sy födelsedagspresenter. Hoppas att gåvorna blir lika uppskattade som jag tycker att det är roligt att sy dem!
Påbörjade en lite glassklänning till en femåring igår och sydde klart den idag. Mönstret är från HSOJ. Jag skippade fickorna och att ha den tvåfärgad bara.
Gjorde ett avbrott i syningen för att kolla på Ack Värmland. Det programmet gillar jag. Annars är det inte mycket jag gillar i tv-väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0