Bygdemarknad

Är just hemkommen från jobbdag 7/7 och det ska bli alldeles underbart att vara ledig i två dagar nu.

Wilma och jag började morgonen med att baka bananmuffins och chokladrutor. Vi fick även lite hjälp av Alice och Albin. De två bakade sedan negerbollar.
Vi förberedde även lunchen.

For iväg på Torsåkers bygdemarknad så fort den började kl 10. Wilma gick med T och de andra barnen gick med mig.
Albin och Alice letade guldpengar i en vagn med halm vilket de tyckte var jätteskoj. Vi kikade på någon miniloppis på fötsamlingshemmet och köpte munkar.
Albin och Pontus hoppade i någogon hopprutschkana och hade så skoj. Tiden gick tyvärr fort och det blev dags att åka hem och laga mat och dra till jobbet. Jag hann med nöd och näppe. Började kl 12.

Mina extralånga pippisockor har blivit färdiga idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0