Lek och bmx

Albin tog sovmorgon till fram emot halv nio idag. Patrik fick lov att väcka honom för att han skulle få grodan vid rätt tidpunkt.
Albin var efterlyst av kompis M i helgen men barnen var hos mormor då så de kunde inte leka. Vi mammor bestämde att det skulle lekas idag istället!
Det blev lek hemma hos M. Jag stannade kvar och fick massor med kaffe och
babbel. Trevligt värre!
Pannkakor serverades till lunch och en timme efter det for vi hem.
Alice väntades med taxin strax efter kl 13.

Vi packade då in sparkcyklar och hjälmar i bilen och åkte för att hämta Wilma vid skolan. Sedan for vi vidare till bmx-hallen där vi hade öppet mellan 14-16.30.
Det kom fyra barn utöver mina och åkte. Första gången vi hade öppet kom det inte någon...
Jag hade turen att få lite sällskap av min vän Carina som kom med sitt barnbarn.

Pontus ringde och frågade Patrik om vi skulle äta på donken så vi stämde träff där vid 18.15.
Wilma följde sedan med mig och handlade på Willys och Ica Maxi. Det blev handlat på två ställen eftersom jag hade gratisprodukter att hämta ut i butikerna.
Vitalis flingor som jag får testa genom Smartson och Dafgårds friday night chicken som jag testar genom Buzzador.

Kommentarer
Postat av: malin

Vad är det för en groda?

2014-05-06 @ 16:01:33
Postat av: jennie

Vi kallar den för grodan. Det är en andningsmask som Albin har för att ta sin medicin mot förkylningsastma. Det är en groda på själva munstycket så då har vi kallat den för grodan.

2014-05-10 @ 09:25:45
URL: http://jenniebenni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0