Skolkis

Kände mig som en riktig skolkis idag när jag åkte hem tidigare från jobbet. Det har nog aldrig hänt förut.
På fm tog jag en treo eftersom jag började känna av huvudvärken men det hjälpte inte. Jag fick strax efter det väldigt suddig syn och började må lite smått illa. Kände mig även lite yr.
Jag som aldrig mår illa började förstå att det kanske var dags att åka hem.Min kollega var ganska övertygad om att det var migrän jag led av och hon såg nog på mig att jag mådde dåligt så hon propsade på att jag skulle åka hem.
Jag hann vila ca en timme hemma inna Wilma kom. Då hoppade jag högt när hon tog i dörrhandtaget så jag hade nog så gott som somnat.

När Wilma kom så började åskvädret. Wilma var så duktig och sprang runt och tog ur sladdar till tv-apparater och datorer.
Hon lovade även att följa med och hämta Albin och Alice på dagis och fritids.
Duktig tjej!
På hemvägen sa jag åt barnen att jag behövde lugn och ro idag och de har verkligen skött sig jättebra.
Min huvudvärk lättade betydligt efter ovädret även om den kändes av ändå.

Pontus var hos kompis S ända till kl 20 ikväll!
Barnen fick vara uppe lite längre idag eftersom det var så fint väder och de har ju ändå inget skolarbete i skolan imorgon.
De spelade fotboll med nya fotbollsmålen som vi köpte igår.
När jag var ut för att ge Albin grodan så tyckte han att jag skulle stanna ute med honom en stund.
Jag sa att jag skulle gå in och då sa Albin:
-Men om du håller på med tvätten då?!
Jag hade tvätt som hängde på tork.

Jag gjorde en ny maträtt idag som jag fick tips på från Alpnaering-Cissi. Egengjorda chicken nuggets!
Jättegott och enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0