Loppi blogbag Änglamark



Jag har haft turen att få testa en Loppi blogbag Änglamark. Det är ekologiska varor och jättebra sådana!

Jag testade att baka chokladbollar med kakaon man fick.


Det blev en mild, fin smak av kakao. Färgen på kakaon var inte så mörk som andra kan vara.

Jag bakade en kladdkaka med valnötter av den 70% chokladen och valnötterna.
Smakade även på chokladen och kakaon var för sig. Chokladen hade en fin smak och nötterna smakade riktigt bra. Andra valnötter smakar ofta lätt härsket men inte dessa.


Korv Stroganoff och pasta bestod dagens lunch av och där fick jag användning för ketchupen, pastan och rostade löken.


Barnen var väldigt förtjusta i pastan och även jag så den får vi nog köpa fler gånger!
Jag äter inte ketchup mer än i mat och där är det ju svårt att avgöra smaken exakt. Barnen fick alltså stå för provsmakandet där och kommentarerna blev:
-Lite stark.
-Smakar annorlunda.
-Smakar tomatpure.
Den rostade löken strödde vi över maten och det blev verkligen pricken över i.

Coop har Sveriges största sortiment av ekologiska produkter. De sänker varje vecka priset rejält på flera ekologiska varor.

Det har varit fantastiskt roligt att få vara med och testa dessa ekologiska varor så jag hoppas att jag blir uttagen fler gånger!

#coopsverige #ekolöftet #änglamarkspriset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0