Jobbhelg...

....har jag just nu. 7-15 i fredags, 7-15 idag och 12-21.30. Det blir skönt att vara ledig på tisdag och onsdag. Jag har jobbat sex dagar av sju denna vecka men nästa vecka blir det kortvecka.

Alice och jag påbörjade en sortering av Albins leksaker här för ett tag sedan. Tanken var att göra olika lådor för olika typer av leksaker plus att vi ska slänga det som är trasigt och sälja en massa bebisleksaker.
Så det är väl vad jag mest pysslat med sedan jag kom hem. Det finns dessvärre inga lådor kvar att lägga grejer i nu. Kanske får köpa nya... Albin skulle behövt en till hylla att ha leksaker i också. Men det är lite svårt att hitta någon lämplig hylla då det är ett fönster just där hyllan ska stå. En låg hylla vore det bästa! Förslag någon?

Plankstek blev det till middag med lite hjälp av Pontus. Gott! Lite godisätande har det ju förstås också blivit. Barnen köpte godis på Dollar Store igår och då köpte Wilma ätbart papper. Skum grej!

Albin,stackaren, har en förbaskad förkylning och hosta som inte vill gå över.
Själv har jag ont i nacken mest varje dag. Ont i ryggen får jag också fort när jag försöker göra nytta hela min lediga tid. Dags för mig att börja träna igen tror jag, då blir åtminstone ryggen bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0