Valborg 2014

Albin fick vara extratid på dagis idag. Han får vara det ibland nu eftersom han går så lite och har ett större behov av kompisar nu än tidigare. 9-14 gick han idag så jag fick lite tid att göra vad jag ville för en gångs skull!

Jag började med en skön promenad. Precis lagom varmt för mig att gå idag. Kunde inte låta bli att springa lite på slutet, det är ju så härligt. Även om jag blir väldigt andfådd efteråt.

Duschade efteråt och sedan satte jag igång med att städa köket. Det tog så gott som hela tiden som var kvar till hämtning av Albin. Men så är städningen väldigt eftersatt också.

Pontus kom hem vid fyra och då åkte vi till Ann-Sofie. Vi fick grillat och gratäng där när Patrik kom från jobbet. Gott förstås!
Marängswiss till efterrätt.
Barnen drog ihop ris till en liten kase som de sedan eldade upp. De roade sig länge vid den lilla brasan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0