Träning

Det här inlägget skriver jag mest för min egen del, för att hålla koll på min träning.

I fredags, mitt i fredagsmyset, åkte jag till gymmet.
Jag körde ca 20 min på löpbandet. Först fem min gång och sedan intervaller med en min och femton sek jogg och två min gång. Känns mycket enklare på löpband än i naturen.
Därefter körde jag igenom mina sex maskiner. Ryggrejen och maggrejen körde jag bara gånger två. Det ska vara gånger tre.

Ingen tid till träning på lördagen...

Söndag morgon var jag ut på vanlig intervallträning i stormen.Ruggigt och riktigt jobbigt.

Ingen träning i måndags och tisdags.

Idag blev det gymmet igen. Samma pass som sist men körde gånger tre på både mag- och ryggrejen. Men bara 10 reps på ryggen. Det blir för jobbigt annars. I övrigt kändes passet väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill gärna läsa om träning!

2013-09-04 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0