Träning 2

På måndagen blev det bara lite kvällsträning hemma. 3 plankor på 15 sekunder vardera, 20 utfallsteg och 20 armhävningar på knä.

På tisdag morgon skjutsade jag Pontus till bussen vid 7.15 och stannade sedan och körde ett pass på gymmet. Man blir glad och pigg av att morgonträna!

På onsdagen var det meningen att jag oc syrran skulle på zumba men vi hann inte .. Jag får räkna min promenad med rullstol på jobbet som onsdagens träning.

I kväll blev det ännu ett gympass. Och det under tiden Alice var på fotbollsträning så jag hade begränsat med tid på mig. Det ledde till ett väldigt svettigt pass. Det känns som om jag skulle behöva dra ner på gåtiden mellan joggingperioderna nu. Det känns som att jag skulle orka springa igen efter ungefär en minuts gång. Men jag vet inte vilket som är bäst, att öka joggingpassen eller minska passen med gång?


Kommentarer
Postat av: Malin

minska gången tror jag på!du är oerhört duktig!

2013-09-13 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0