Jultidningar

Börjar med dagens träning:
Det blev gymmet idag!
Jag gjorde min vanliga gång/jogging på löpbandet först. Men jag förlängde joggingtiden till en minut och trettio sekunder varje gång.
Styrkepasset gjordes också om lite. Bengrejen körde jag 40 kg på istället för 30.
Ryggen blev det 3x10 fast det ska vara 3x15...
På slutet gav jag mig på crosstrainern. Körde något slags intervall i tre min och var helt slut efteråt...
 
Känner sjukt mycket för att få pt-hjälp igen! Nu när jag känner att jag kommit igång!
Vill också komma iväg på zumban som vi gick på i våras E och jag. Och så måste jag säga åt brudarna på jobbet att det är dags att boka in ett pass på aerostep.
 
Patrik skjutsade Pontus till Jens på morgonen och Wilma och jag började baka äppelrutor. Annars hände inte mycket på morgonen. Körde väl någon tvätt och plockade lite grejer som vanligt.
Till lunch blev det lasagne.
Sedan kom svärmor. Det händer inte ofta! Hon blev bjuden på kaffe och nybakt och så fick hon lov att köpa jultidningar.
När svärmor åkt så frågade Wilma om hon fick ringa till Nelly. Nelly och Tomas skulle komma när de kom hem från Sandviken. Medan vi väntade kom jag på att vi kunde bjuda dem på grillat.
Det blev en simpel grillmåltid men gott ändå. Vi åt fläskfil´e, pommes, potatissallad, grönsallad, tomater och tzatziki.
Till efterrätt blev det kaffe och knäckig hallon och äppelpaj. Det var alltså två olika pajer. En med äpple och en med hallon. Båda knäckiga.
 
Imorgon blir jag tvungen att göra ett jätteryck med städningen, Albin väntar finfrämmande på måndag!
Albins bästa kompis Martin kommer på besök!
Albin har pratat om det länge utan att det varit bestämt. Han har pratat om:
-När min Martin kommer, då...
Inte OM min Martin kommer utan NÄR min Martin kommer!
Gullungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0