Luciafirande på Albins dagis

Kl 9 samlades vi på dagis och Albin hade bestämt sig för att vara tomte. Barnen satt i ring på golvet och sjöng tillsammans med fröknarna. De var så fina och duktiga. Fröknarna tog fram figurer som symboliserade låtarna som de sjöng.
Det var lite synd att rummet vi satt i var så litet. Det var svårt för mig att se något.
Albin var mycket nöjd med att både Patrik och jag var med.
Efteråt bjöds det på saft, glögg, lussebulle och pepparkaka.
Vi hade utvecklingssamtal efteråt också men jag hann inte vara med på hela eftrsom jag skulle iväg och jobba. Så långt jag hann vara med lät allting bara bra! Vi bestämde tillsammans med fröken att Albin ska få gå på dagis ändå de veckor han egentligen blir ledig i och med att vi jobbar om varandra eller att mamma är barnvakt. Albin har ju tyckt att jag varit väldigt tråkig de senaste gångerna när bara han och jag varit hemma...
Så det blir nog bra!








Kommentarer
Postat av: Linda

Söt-Nisse då!

2013-12-16 @ 08:48:18
URL: http://yramammansrecept.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0