Storröj i Wilmas rum

Igår kom Malin hit och hjälpte mig att röja i Wilmas rum. Det var verkligen välbehövligt eftersom Wilma ärvt en massa osorterade grejer efter Pontus. Malin är en sådan person som gillar att sortera så det var därför jag frågade henne om hjälp. Det är ju så mycket trevligare att städa med sällskap.
Fiiint som attan blev det när viv ar färdiga!
Men så tog det ju typ hela dagen också med avbrott för fika och mat...
 
Tomas och Nelly kom strax innan Malin och barnen kom så till lunch var vi 11 personer. Då trivs jag som fisken i vattnet. Lasagne bjöds det på och det var uppskattat.
 
På eftermiddagen kom även syrran. Hon hade med sig en glutenfri tårta och bjöd på.
 
Till kvällsmat blev det hämtmat. Min rygg var helt slut efter att jag suttit på golvet och sorterat hela dagen... Jag orkade helt enkelt inte laga någon mat. Efter maten tittade barnen på Smurfarnas jul medan jag höll på och fixade med lite tvått. Jag fick tydligen nya krafter efter maten.
 
Kvällen avslutades med att kika på en Johan Falk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0