Pakethämtning

Jag bakade en sockerkaka imorse på gammalt mjöl. Inte såå gammalt men ändå gammalt...
Hur har nu det kunnat hända? Att jag har gammalt mjöl jag som ändå bakar så ofta...

Åkte upp till Torsåker och tog en promenad runt byn. Så skönt förutom blåsten! Härligt att gå en runda och inte fram och tillbaka som det blir hemma.

Var in på affären och handlade lite till maten som Pontus beställt till middag. Hämtade även tupperwarepaketet. Ska bli kul att kika i nya katalogen som börjar gälla denna vecka!
In på Forsmans och hämtade me&I-paketet.

Hem och fikade lite nybakt!
Jag och barnen öppnade me&I-paketet och jag delade upp plaggen och gav Alice sitt och Albin stod tålmodigt och väntade. Ambim sa han för varje plagg jag delade ut och när det var slut talade jag om att det inte var någonting till honom. Han blev så ledsen så han gick och gömde huvudet i en fåtölj...

Åh, vad jag älskar mitt me&I! Fyra plagg till mig var det!

Alice visar upp sin cirkusklänning!



Albin vill också visa upp sig!



Sedan var vi ut och hängde lite tvätt och lekte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0