Mage

Blir så jävla trött på min mage! Varför kan den inte må bra? Kanske är för att den är så stor och ful...

I fredags vakande jag med lite lätt magvärk. Men inte värre än att vi tog oss till bvc som planerat. Vi var och handlade lite efter bvc-besöket och jag börjar då känna av attacker som gör riktigt ont. På hemvägen bestämmer jAG mig för att det får bli lunch på macken. Orkar inte stå vid spisen...
Kommer ordentliga värkattacker medan vi äter också.
Skönt att få komma hem och fä lägga sig på soffan! Där blir jag liggandes i stort sett hela em/ kvällen.

Lördagen börjar skapligt. Hinner vara ute en stund på em innan det börjar bli så pass illa att jag måste gå in och lägga mig på soffan. Efter kvällsmaten var det en riktigt jobbig värk. Börjar nästan verka som att det blir värre när jag äter...

Vaknade i morse och kände mig riktigt bra och pysslar på med förberedelser inför eftermiddagens me&I party. När det börjar närma sig lunch börjar det göra ont igen. Tur att Patrik hjälpte till med städningen. Det hade jag aldrig orkat med den där värken. Känner mig skaplig när gästerna kommer. Äter pizza till kvällsmat och efter det bubblar det på som sjutton och gör ont. Men inte så himla ont...

Jag vill bli bra nu! Vad göra?

Kommentarer
Postat av: Malin

Men stackare! Har du sökt för det?

2012-03-12 @ 07:45:47
Postat av: Linda

Haha, sökt!;-)

Kanske dags att kolla upp magen? Men det är väl ingen idé brukar ju du säga...

2012-03-12 @ 10:43:12
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Katarina

Gallstensanfall?

2012-03-15 @ 10:07:30
URL: http://www.huskysens.blogspot.com
Postat av: Jennie

Gallblåsan är bortopererad för längesedan!

2012-03-15 @ 11:24:39
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0