Tur

Jens ringde och väckte Pontus imorse före kl 9. Han ville förstås leka så vi åkte dit så fort vi var klar med frukost och påklädning mm.Vi hade sådan tur att vi kom mitt i bullbaket! Så det blev förstås en förmiddagsfika där! Och lite lek och snack så klart.
Under tiden vi var där fick jag ett sms om att mamma hade ringt så jag ringde upp henne när vi åkte från Anso. Hon var hos Nelly och ville träffa barnen innan hon åker till Åland på söndag. Mamma och Nelly var på väg till Torino för att käka lunch så vi hängde på dit. Vi delade på två sallad.
Vi var till en lekpark efter det och sedan åkte jag och köpte lite fika som vi käkade hos syrran innan vi åkte hem.
 
Hemma hann vi bara vara några timmar innan vi skulle tillbaka och käka tacos hos syrran. Men barnen hann i alla fall inviga nya poolen.
Vi fick melon,banan, jordgubbar, grädde och glass till efterrätt hos syrran. Mmm...
Syrran och jag tog en promenad medan barnen hade fredagsmys innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0