Snökaoset som uteblev

Det skulle ju vara snökaos idag...
 
När jag vaknade var det helt vindstilla och snöade lite lätt. Ingenting verkade ha hänt över natten. Skönt! Nu snöar det ordentligt och bläser lite grand så vi får väl se hur det blir i em. Jag har lovat Pontus att v ska åka på bmx:en om inte vädret blir så dåligt.
 
Albin och jag sitter och myser och tittar på Rorri. Albin var så gullig när han sa: Mamma, kom sitt här, bredvid mig!
 
Satte upp lite stakar i föstren i måndags men självklart är det ju två som inte vill lysa och det är såå tråkigt att byta lampor. Man vet ju inte vilken som är trasig...
Några julgardiner har vi inte fått upp...
 
Mina planer för dagen var att städa ett rum riktigt ordentligt och sedan skulle jag julbaka och tvätta.
Rummet orkar jag inte ta tag i... Baket har uteblivit hittills, delvis pga mjölkbristen... Tvätta går nog inte... Avloppet verkar vara fruset.
 
Fick hem en tidig julklapp igår! Den kanske inte var till mig iofs... Men bra var den i alla fall! Nötkött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0