Det verkar som om....

...jag slipper skjutsa barnen till Hamrånge...
Känns faktiskt lite skönt att slippa eftersom det hade blivit under tidspress. Pontus kommer väl hem ca 14.15 och sedan skulle vi ha fikat, packat åt Pontus och hämtat Nelly innan vi åkte. Kl 17 ska jag vara i Hofors och bowla med jobbet.
Nu kanske jag hinner duscha och välja kläder i lugn och ro! Pappa kommer hit och så får han ta vår bil till Hamrånge så de får plats hela gänget.
Det ska bli kul att bowla med tjejerna från jobbet men alla blir inte med. Några har valt att gå på julgalan i Sandviken istället. Vi var där förra året men jag tyckte inte att det var någonting för mig.
Efter bowlingen ska vi äta på Bergsmannen. Hoppas att det blir någonting gott!
 
Albin har tråkigt och sitter och spelar Bubble shoot på min telefon. Han längtar efter barnen! Och morfar! Albin ska bjuda morfar på sin äggfria rulltårta. Morfar får känna sig hedrad för ingen annan har hittills fått smaka på den.
 
Ute skiner solen så jag längtar ut! Albin gillar inte snö så det är väl lika bra att vi håller oss inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0