Nya kläder

Det blev en härlig dag idag! När vi hämtat mamma och fikat så satte jag igång med städningen. Fast jag körde på hela tiden så hann jag bara städa klart hallarna och vardagsrummet.
Jag gjorde i ordning semlor tills barnen kom hem från skolan!


Syrran lurade med oss till "donken" för middagsintag! Barnen åt som hästar!

Efter det så gick vi in på Maxi en sväng och där hittade jag billiga och bra jeans och tröjor till Wilma och Pontus!



Mina snyggingar!

Även Alice ville vara med på bild så klart! Hon ficke en fleecejacka som hon önskat sig länge bara för att liksom!



Brudarna plockade ihop på Alices rum innan de gick och la sig så förhoppningsvis kan jag fortsätta min städning imorgon.

Här kommer även en bild på en sjuk Albin som är tagen för några veckor sedan!



Och Wilma när hon hade magsjuka för två veckor sedan. Hon brkar få några skumma prickar på kinderna då...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0