Lite bättre idag!

Igår gnällde och sov Albin mest hela dagen. Idag ler han lite och leker till och med en liten stund!
Alice är också lite risig i magen.

Inte vill väl vi sitta inne en strålande dag som denna... Vi vill vara ute och njuta av solskenet! Ta en fika på den halvfärdiga altanen! Grilla lite! Ta underbara långa promenader!

Jag längtar otroligt mycket efter att få min Zumba-dvd som jag har beställt! Sedan ska här dansas. Jag tror nog att brudarna också vill vara med!

Jag har blivit inspirerad av alla mammabloggare att börja träna. De lägger också om sin kost men det tänker då inte jag göra. Älskar fika för mycket jag!
Det jag är ute efter om jag nu kommer igång med någon form av träning är att få kondition.

I torsdags köpte jag nya numret av Hembakat och som jag längtar efter att få baka något gott ur den! Jag har bla siktat in mig på några kolagömmor! Men det varken passar sig eller skulle gå bra att baka i denna sjukstuga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0