Monster trucks

Jag tycker ju dessa bilar är såå grymma så när jag såg att de skulle ha en show i Storvik så blev jag eld och lågor.
Mamma var så snäll och var barnvakt så att Pontus och jag kunde gå. Det skulle vara insläpp vid kl 18 och det var begränsat antal biljetter så vi var där i god tid ca 18.10. Vi fick spendera ca en timme sittandes i regnet och vänta på att de skulle börja. Men när det väl började så sken solen. Snacka om tur med vädret!
Pontus och jag hade i alla fall jätteroligt och jag flinade nog mest av alla där tror jag...
Jag blev lite besviken eftersom jag trott att det bara skulle vara monstertrucks men det var det inte. Det var en otrolgt bra show ändå!



En galnig som hoppade över bilar med cross. Jag tror att han hoppade över sju bilar som mest. Han började med att hoppa över människor men då vågade jag inte titta.



Traktor på två hjul!

En rejäl motorcykel som såg ut att vara svårstyrd...



Och så en av mina favoriter in action. De är ju bara för grymma!

Pontus såg ganska liten ut framför denna.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket trevligt med bättre bildkvalite!!!:-) Kan tro att Pontus tyckte att det var skoj!

2011-06-25 @ 23:49:12
URL: http://yramammansrecept.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0