Hämta Nelly-dagen

Vi hämtade Nelly på dagis igår så här kommer lite bilder:


Brudarna badar i poolen som vi köpte på ÖoB dagen före.

Alice och Nelly myser på stoora badringen!

Albin tog Nellys trosor och gick runt med! Jag hade såå roligt åt honom.



Den lilla grabben med den Stora bullen! Men god var den!

Jag vände upp och ned på Alice i poolen och så här snygg blev hon i håret efteråt.



Det hade hänt samma sak med Wilma...

Pontus var så mallig igår när jag såg honom körandes traktor ute på åkern! Han fick stränglägga! Han blir nog bonde när han blir stor. Höskörden är nog Pontus största intresse det. Han säger nej till allt annat under höskörden. Han vill tex inte följa med oss och bada fast det är hur varmt som helst, han kan säga nej till kompisar och han hoppade även över bmxen igår.
Jag bakade chokladrutor igår och det finns två kvar idag...
Det blev ju i alla fall säkert 40 st! Men vi var ju några som fikade igår också. Thea var också här och lekte med oss och jag lyckades få hennes mamma att stanna och fika innan hon åkte hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0