Promenad

Det var jättehärligt promenadväder idag, -9 grader och nästan ingen vind!
Bet ändock lite härligt i kinderna!
Tur att jag hade förberett mig på en lite längre promenad eftersom det tog tid för Albin att somna idag...
Men nu sover han så gott!
Skavsår lyckades jag få också...
Men är huvudet dumt så får kroppen lida!
Fel skor helt enkelt...

Nu ska jag käka lunch och sedan bara slappa lite tills Wilma kommer hem.
Efter att vi hämtat Alice på dagis så bär det iväg till dagens stora händelse!
Pontus har bestämt att vi ska gratulera Isak och Filip idag på deras sjuårsdag!
Pontus har gjort egna gratulationskort till dem och så har jag köpt varsin liten present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0