Jävla faan!

När man som bäst behöver sin tvättmaskin då vill den inte fungera...
Den tog kanske stryk när jag tvättade järnet efter att hela tvätthögen var blöt after stoppet i avloppet...
Jag satte igång den igår fm, skulle tro ca 9.30-10.30 någon gång! 60 graders programmet ska ta  två timmar och 35 min...
kl 12.30 tittar jag till den för att jag tror att den ska vara färdig. Mycket riktigt så står det att det ska vara en minut kvar av programmet! Kollar igen vid 13 och fortfarande en minut kvar...
Strax efter 15 kollar jag igen och samma visa då! En minut kvar! Då var det bara att inse att något var fel och stänga av skiten.

Jag som behöver min tvättmaskin extra mycket just nu! Kläder med spyor på, massvis med handdukar och täcken och kuddar behöver tvättas! Jag vill göra rent och fräscht i barnens sängar nu efter magsjukan...

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh ja, inte blir det väl bättre om alla ligger i magsjuka heller kan jag tro. Blä.



Verkar som att trasiga tvättmaskiner i kräktider är något som går just nu också, du är den andra idag jag läser det hos :D

2011-01-19 @ 06:15:46
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0