Söndag fm

Vi klev upp vid 8.10 och jag var konstigt nog pigg då!
Efter frukost så satte jag igång att baka rågsiktskakor och de är nu färdiga. Luktar så gott!
Har även hunnit få igång tvätt- och diskmaskin och handiskat en stor disk.
Alice och Albin har lekt riktigt snällt. De lagade mat tror jag. Plockade fram alla kastruller vi har!
Druckit fm- kaffe har jag så klart också gjort men jag lider när jag inte kan smaka allt gott fikabröd mamma har bakat till barnens födelsedagar...

Det är lite konstigt med Albin eftersom han leker så snällt så länge jag sitter här i soffan och om jag försöker göra någon nytta så gnäller han oftast och försöker resa sig mot mina ben. Och då är man ju fast!
Albin vinkade för första gången igår! Han kan även säga mamma, pappa och katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0