Ja ä inte bitter

Har just kommit in efter att ha varit ute en sväng i det underbara solskenet!
Dessvärre ska barnen göra allt för att väcka Albin. Först skriker de åt varandra när de ska åka madrass tillsammans för att någon åker på fel sätt och någon annan förstör banan...
Sedan blir Pontus sur och går till en annan backe för att åka. Och han börjar skrika omgående. och så går det bara en liten stund så skriker han igen som den värsta bebis. Oooh, han har fått snö innanför vanten...
Jag går ut till ladan för att hämta lite saker och självklart när jag går därifrån så hör jag att brudarna går in...
De kan verkligen inte vara ute om de inte ser mig!

Stopp i toan är det som vanligt också...

Ann-Sofies me&I är inställt igen pga magsjuka... Och som jag sett fram emot detta!

Patrik jobbar fast han skulle varit ledig...

Nä, ja ä inte bitter... Kan ju bero på att man aldrig får sova en hel natt och det enda "roliga" man har att se fram emot  är att städa inför Wilmas födelsadag på måndag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu så.. Upp med hakan!!

2011-02-12 @ 17:17:40
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0