18-års kalas

På fm regnade det ute så jag blev såå baksugen men efter en titt i frysen och en titt på lilleman så insåg jag ganska snabbt att det inte skulle bli något bak idag... Frysen är typ fylld med råge och lillgrabben är hur gnällig som helst.
Dagen lunkade på i sakta mak men efter lunch var det i alla fall dags för att åka och gratulera Anton. Jag såg fram emot ett rejält fika men blev lite smått besviken när det var marängtårta. Inte direkt min favvo men Pontus och Alice älskar det! Pontus hade tur och fick sälja jultidningar till två personer också!

Patrik drog iväg mot Hofors för att köpa hem Kinamat. Men vad besviken man kan bli! De hade stängt för renovering... Det löste sig på bästa sätt ändå. Vi köpte mat i Storvik på Thai-aroyen. Gott!

På kvällen träffades syrran och jag vid Ica Tor-Center för att ta en promenad runt byn. Nästan 40 min gick vi. Skönt att få prata lite ostört ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0