Mina underbar killar!

Jag vaknade i morse med en fruktansvärd huvudvärk. Jag tog en Ipren och satte mig framför datorn med vetevärmaren på axlar och nacke. Mådde lite lätt illa och var yr. Det var nästan så jag funderade om jag skulle bli sjuk. Huvudvärken gick inte över efter ajg ätit frukost så jag lade mig på soffan. Nu frös jag istället...
Patrik åkte till jobbet vid 9.35. Jag låg kvar på soffan.
Pontus var så snäll att han klädde på Albin. Duktiga Pontus! Sedan letade de även på jackan och gick ut och lekte.
Ca 10.30 reste jag mig från soffan och gick ut. Då började huvudvärken släppa lite.
Pontus lekte med Albin därute och de såg ut att ha det skoj!
Mina underbara killar som kommer så bra överens! Och Pontus som var snäll och tog hand om brorsan när han såg att mamma inte mådde bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

De är så duktiga alla dina barn! Hoppas du inte har huvudvärk idag..

2011-04-26 @ 08:26:26
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0