Vernissage

Igår var vi på vernissage på Wilmas dagis. Mamma var också med. Barnen började med att sjunga vackert för oss! Sedan var det mingel inne! Tittade på barnens alster och blev bjudna på bål med tilltugg.
Wilma beskrev för mig tidigare vad vi skulle bli bjudna på: Kiwi som man skulle doppa i buljong! Det verkar konstigt sa jag, det kanske var kiwi som skulle doppas i fondue.
-Ja, det var det nog, sa Wilma! Hon verkade nöjd med det och så tänkte vi inte mer på det.
Strax innan vi skulle åka till vernissagen kom hon på vad det egentligen var: Bål!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, Willmurran jag säger då det! Får nog fjäska bra innan hon blir min vän igen efter idag...;-)

2010-05-27 @ 23:15:31
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0