Oj, oj, oj!

Det drar ihop sig till en stressig dag igen! Dags att få i sig lite rester till lunch nu. Strax efter att Pontus kommit hem är det dags att packa in vagnen och bege sig upp till Hofors bmx-hall. Pontus är så lycklig när han får åka dit och jag tycker det är så tråkigt!
Undrar vad vi andra ska hitta på medans då... Jag önskar att jg visste någonstans i Hofors där det finns en lekpark som vi kan vara i när Pontus cyklar! Det är för kort tid för att det ska vara idé att åka hem.
Efteråt är det bara att stressa hem och fixa lite kvällsmat och sedan iväg till Granngården för att lämna de tre äldsta där innan jag åker på det efterlängtade Me&I-partyt hos syrran!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tur jag läste här i din blogg. Jag hade helt glömt bort Me and I hos Linda idag.

2010-05-05 @ 16:15:04
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0