mors dag

Jag "blev väckt" Av POntus och Wilma som kom med frukost på sängen! Wilma hade gjort en present som hon slagit in i en tapetbit som blev över efter tapetsering av hennes rum. Pontus hade gjort negerbollstårta! Och sex st vanliga negerbollar som låg runt om. En för varje familjemedlem och Albins skulle jag äta upp så att han fick i sig den senare. Själva frukosten var en bit Hönökaka med cognacsmedwurst och ett halvt glas nyponsoppa (den tog slut)! Riktiga go´bitar mina barn! Det värmer ett modershjärta!

På fm åkte vi till Clary och hon blev glad för sin paprikaplanta. Gott fika fick vi så klart och fryst Schwarzvaldtårta. Det är den enda Schwarzvald jag gillar. Den frysta alltså!

Så vidare mot Hamrånge med ett stopp för lunch på McDonalds. Jag var in på Maxi och köpte blommor åt mamma. Linda hade köpt en LCHF-bok så vi gav bort det tillsammans.
Hos mamma fick vi också gott fika med hemgjord tårta. Till kvällsmat blev det grillat. Apgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0