48 timmar...

Det är jobbigt att vara hemma med barn som inte är sjuka men smittbärare...
De har ju sådan energi och så kan man typ inte göra något. De börjar bli trötta på att spela monopol nu!
Bakat har vi också gjort så att det räcker. Även syningen verkar vara över för barnens del.
Nu är i alla fall Albin och Alice ute en stund.
Himla tur att det bara är Alice som varit sjuk!
Än så länge...

Igår fick jag hem ett paket från skapa mer som jag längtat efter. Det innehöll bla garn till ett par superfina sockor jag ska sticka.
Två vårfräscha disktrasor har jag fått färdiga under de här dagarna. En tröja till Alice är sydd och så håller jag på med en till Albin nu.
Men jag måste nog beställa mer tyg snart. Hmm... Jag som har så mycket...
Men jag har knappt något enfärgat och inga stora tyger så att jag kan sy något till mig själv.

En sak som är bra är att vi har mycket rester efter kalaset i söndags plus att vi gjorde lite nytt. Så gofika får man i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0