Underbara mamsen!

Mamma smsade tidigt imorse och ville bjuda på middag. Jag tackade nej för att vi inte skulle hinna mellan jobb och fotbollsträning.

Senare på dagen får jag ett nytt sms där hon skriver att hon ska hämta Alice och Albin på dagis/fritids och göra mat tills jag kommer hem!

Det enda jag behöver göra är att hämta Wilma hos kompis T och komma hem till dukat bord. Lasagne till middag!
Och det räcker till matlådor också!

Mamma skjutsar brudarna till fotbollen och jag kan gå ut och njuta av det underbara vädret och mina älsklingsgrabbar. Albin cyklar och jag går en sväng. Pontus kommer ikapp oss. Vi går in på den andra tomten där grabbarna roar sig länge.
Jag tar lite bilder och njuter av att bo på landet lite extra idag.
Vackert åt vilket håll man än tittar!

Hämtar brudarna och är ute en stund till. Mamma smsar igen. Hon har lämnat bullar och kakor till oss. Underbara mamma!
Alice fixar lite kvällsfika åt oss. Hela familjen fikar tillsammans.

Sedan blir det syning för min del. Jag köpte ett geishatyg av en annan sytok i somras. Det kom till användning nu och jag älskart! Hoppas att Gullan blir nöjd.



Kommentarer
Postat av: Malin

ja, hon är en underbar kvinna!!!

Och OTROLIGT snygg klänning! Egen design av tygernas placering liksom?

Svar: Japp!
Jenniebenni

2015-05-07 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0